söndag, januari 18, 2009

Nu så

Nu är allt fixat, kläderna är på plats och mina små plockgrejer med. Glömde dock spargrisen hemma, men den tar jag nästa gång jag är nere.

Det känns jävligt skönt att ha flyttat upp och jag bara väntar på en nystart! Heja heja, gud vad jag vill se hur det blir imorgon och se vad det är för folk man ska gå med. Jag har dock upptäckt att jag inte har fått hem någon räkning för kåravgiften och det suger ganska hårt men det löser sig säkert, det är ju inte mitt fel att vem det än är som skickar det inte har gjort det. Ska få herr J att masa sig ner till tvättstugan också så vi kan få en tvättid, den nya soffan kommer i övermorgon också.

Nej nu ska jag ta och göra lite mat och sen göra i ordning en skolväska för första gången ever känns det som. Men det blir nog prima skinka!

Puss och hej, jag är tjej

Inga kommentarer: