måndag, januari 05, 2009

Kaos

Varför funkar det aldrig när jag vill?!

jag tänkte vara smart och fixa både studiemedel och flyttanmälan men mitt bankid vill fortfarande inte fungera! Jag ska ta tag i det där imorgon. Sen ska jag ringa och fråga referenser på onsdag så jag kan söka jobb som timmare i Norrköping, kan kanske dryga ut kassan något. Sen måste jag ringa skolan och kolla om jag kan åka till Tyskland eller inte, troligtvis lär jag görat ändå.

Pappa fick ett ryck och ville ha familjekväll och kolla på film men eftersom hans filmsmak är sämst i universum så bajsa jag och mamma på det för vi är tuffa gänget, eller nått.

Jaha ja, om en vecka är det en till uppkörning, bara hoppas att man klarat nu. Dör fan om jag får göra om skiten en tredje gång!

Jag har en jävla ont i mitt ögonbryn också. Men jag är glad för livet leker på något skevt sätt ändå!

Inga kommentarer: