fredag, januari 30, 2009

Stabila klubben

Jahapp, då ser jag ut som en polsk kvinna/cancerpatient tack vare att våran tids materiella ting aldrig fungerar. Men som tur är växer ju mitt hår ganska fort men eftersom jag förväntar mig det kommer jag väl få växtstopp eller något annat trevligt.

PMS:en har ju i alla fall gått över och jag tycker om min man herr J igen. Det är ganska skönt faktiskt.

Jag har inte riktigt lust med vissa grejer och tycker att det är jävligt olustigt med andra, jag fattar inte riktigt vitsen med saker och folk. Let it be! Det är ju ingen vits med det i vilket fall som helst. Det gör varken till eller ifrån. KOM OCH TA MIG DÅ!

Får jag fråga en sak Berit?
-Har du satt på en chilensk städkärring så troserna åkte med in?
-Men snälla nån
-Nej, men där ser man. Då var du ju en överklasskärring i alla fall!

Inga kommentarer: