fredag, januari 23, 2009

Nyttan av att vara duktig


Det finns ingen nytta med att vara duktig. Ne, jag skoja bara. Idag var jag på så kallad preparandkurs vilket är repetition av kemi, fysik och biologi. Kan vara bra att fräscha upp dom kunskaperna. Karin den östgötska skåningen är fan den bästa föreläsaren ever! Hon fick kemi att verka intressant och roligt! Så trots ingen sömn i natt och jävlig motig morgon var det värt det.

Sen när jag kom tillbaka till Knorren så gick jag och kolla om jag kunde fixa mitt Liu-kort som funkar som passer/låne/id-kort men icke sa Nicke. Så då traska jag och kolla om dom hade något vettigt på rean på Johnells och MQ men det fanns inget direkt så.

JAG HAR BÖRJAT TRÄNA IGEN. Jag gick till Friskis och Svettis efter Johnells och MQ och köpt halvårs gymkort och tog första passet på 2 år, herregisses vad det märks kan jag ju bara säga! Jag orka typ inget alls sen fatta jag typ inte maskinerna heller iof men det räknas inte. Träna typ i 40 min och gick hem men jag trodde jag skulle dö på vägen. Alla muskler klaga på överansträngning.

Inga kommentarer: