lördag, januari 31, 2009

Nolle-P


Idag avslutas Nolle-p med finsittningen och det är meningen att man ska vara lite finklädd men jag vet inte riktigt hur jag ska få med min bandana i bilden som finklädd. Å andra sidan ser jag hellre lite trashig ut än som en cancerpatient. Aldrig vill det sig bra för mig och mitt hår. Men men, det kanske egentligen inte ser så illa ut men det känns för jävligt så jag får se hur det blir. Dyker det upp bilder på en person som se ut att ha cancer eller någon annan håravfallsorsakande sjukdom så bli inte rädda! Det är enbart min fula skalle, här räds vi inget!

Nej, men nu ska jag äta lite lunch. Ska vara hemma hos Cecilia 16.30 så det kan väl vara en idé att ha lite mat i magen och hunnit byta om innan dess.

Puss på värden, han fyller städer

Inga kommentarer: