fredag, november 13, 2009

Det kanske kan bli en bra dag ändå

Dagen började skit och har varit skit fram tills nu. Alltså det finns människor som är så roliga. Det här är inte för att förringa eller trycka ner någon men jag tycker det är så komiskt. Jag har haft en msnkonversation om "slamperi". Enligt denne så kallade "anonyme Anton" så är jag typ Sveriges slampa no 1.

”Anonyme Anton” säger:

haha typ

jag har en ny tjej på g

men usch

hon har slampat sig en gång o jag kan inte få ur det ur hjärnan så vettefan om hon duger

Lisa säger:

slampat sig?

”Anonyme Anton” säger:

ja

hon låg med nån hon inte var kär i när hon var skitfull

Lisa säger:

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

”Anonyme Anton” säger:

o jag tycker att det är skitäckligt o vettefan om jag kan tycka om henne då. Hatar all form av slamperi.

Lisa säger:

är det att slampa sig är jag och alla (både män och kvinnor) jag känner slampor

”Anonyme Anton” säger:

okej

jag ligger iaf inte med sånna jag inte är kär i

o hatar kvinnor som gör det

därför vet jag inte hur jag ska göra med henne

Lisa säger:

lycka till med att hitta någon som ALDRIG har legat med någon dom inte var kära i

”Anonyme Anton” säger:

det har jag

Lisa säger:

vad du tror ja, enda risken för det är ju typ att hitta en oskuld

”Anonyme Anton” säger:

jag har själv inte legat med tjejer jag inte varit kär i så

Lisa säger:

ne, men du är ju typ den enda i sverige, du och mormonerna

”Anonyme Anton” säger:

nepp

så vet jag att det inte är, alla är inte som du vetdu, folk anser olika saker

Lisa säger:

jo, det är klart det, det vet jag med men alltså det finns jädrigt få människor som enbart ligger med folk de är kära i

det är väl klart att de finns men de är ju helt klart en minoritet

”Anonyme Anton” säger:

jo jag vet det

men jag gillar inte sånna som sagt.

tycker dom är äckliga

Hur som helst var det här dagens räddning. Det är som om personen ifråga är född i ett annat århundrande eller så är det kanske möjligtvis jag som har en helt förstörd bild av sex. Men jag anser faktiskt inte att det är all that important. Det är en fysisk sak som är bättre på ett plan när man gör det med någon man tycker om men det spelar ingen roll faktiskt.

Inga kommentarer: