tisdag, november 17, 2009

Det man inte har i huvudet får man ha i benen

Fy fasen för mig själv säger jag bara. Min VFU har börjat idag, jag är på Hageby Vårdcentral vilket passar mig bra. Det tar 10 min att gå, det är skönt. Men hursomhelst, idag så skulle jag gå till Apoteket i Hageby Centrum för att köpa Descutan till J som ska cutta i armen i morgon.
Så jag går från VC till centrum, tar typ 5-10 min, tar den där descutanen och ställer mig i kassan och börjar leta efter plånboken. Nehe, den är kvar på VC så det var ju bara att knalla bort till VC för att hämta den, gå tillbaka till Apoteket och sen gå hem vilket betyder att jag går förbi VC eftersom Hageby Centrum ligger på andra sidan VC hemifrån.
Det tog typ en timme från att jag slutade tills att jag var hemma. Jag blir så trött på mig själv. Usch och fy.

Men idag ska jag träna, fast att jag har ont i halsen igen så kanske bara ska yoga. Vi får se.

Inga kommentarer: