måndag, november 02, 2009

Ja, det kommer aldrig gå

Nu när jag väl har kommit igång med träningen och lyckats gå ner typ ett halvt kilo eller något så tror man ju att man har världens grymmaste ämnesomsättning och att jag kan äta vad jag vill. Som denna helgen t.ex. först så börjar jag med att dricka massa alkohol för det är så bra för kroppen, sen så delar jag och Herr J på en kebabrulle typ 2 min innan vi lägger oss. Och som om det inte hade vart nog så väljer vi att äta pizza, 2 olika typer av chips med dip och en centerrulle dagen efter. Bra taktik Lisa, smart drag. Men om man ska vara lite positiv så kan man ju se det såhär, jag hade ju ätit det oavsett så nu när jag tränar så är det väl lite mer förlåtligt. Men det är inte så smart att göra typ allt man kan för att förstöra de små små resultat man iaf själv ser även om ingen annan gör det. Det är ju trots allt för mig själv jag tränar, tro't eller ej.

Men nu ska jag vara nyttig och plugga lite innan vi ska ha färdighetsträning. För jag är så jävla bra egentligen.

Inga kommentarer: