lördag, november 21, 2009

Jo

Livet blir nog inte så jädra mycket bättre. Just nu sitter jag och slötittar på Gilbert Grape, en underbar film som jag inte kan njuta av eftersom jag inte är i rätt sinnesstämmning. Egentligen ska jag ju plugga till den medicinskt vetenskapliga tentan 12:e december men det går ju inte för sig. Först måste jag äta upp resterna av tacosen som blev över från igår, sen måste jag ju äta tortillachips med ostdip och efter det måste jag ju också kolla på tv eller någon film, det vorde ju hemskt att göra något vettigt när jag är hemma själv och har all möjlighet till att göra något vettigt.
Men som sagt så går ju inte det för jag måste njuta av att vara ensam och skulle han varit hemma så skulle det ju inte gå att plugga heller för då måste jag umgås med honom. Ja, det är tur att man inte har ursäkter till allt här i livet.

Nej, nu ska jag kolsyra lite vatten så jag har något att dricka i kväll.

P.S. Rinnsnuva är kul! D.S.

Inga kommentarer: