tisdag, februari 16, 2010

PMS?

Alltså jag vettefan vad som är med mig nu för tiden.
Jag är löjligt blödig, jag höll på att börja gråta igår när Herr Jansson satt och kollade på gamla klipp på typ Cock Sparrer och Blitz på youtube igår. Dessutom höll jag på att börja gråta nu när jag såg att min moster håller på att packa och så inför sin flytt till Uppsala. HALLÅ?!
Jag börjar nästan gråta av den där jävla kattmatsreklamen - du tror att jag sover, men jag gliiider. Någon måtta på det hela får det fasen vara. Jag tänker inte ställa upp på det här längre, det är fan jobbigt att sitta och ha tårar i ögonen hela tiden. Jag misstänker ju starkt att det har med min menscykel att göra men det är inte mindre irreterande för det!

Sen har jag hittat en länk till en ja...typ retrofotograf i Berlin. Ja tack, jag önska att jag kunde se ut så.
Här är den i alla fall:http://www.cherrymuffin-studios.com/gallery.html

Peter Griffin till Meg Griffin: Hahaha, you wished I loved you so much!

Inga kommentarer: