torsdag, februari 11, 2010

Sommar?

Det känns fruktansvärt konstigt att tänka på att det kommer bli sommar och att man ska jobba som en galning igen, som alltid. Men tyvärr är det ju så, en flicka måste ju ha lite finanser att röra sig med under terminerna!
Jag har sökt typ sjukligt många tjänster här uppe i Knorren för jag tänkte att det kan ju kanske generera i att man kan få jobba lite extra någon gång i bland under terminerna. De är några som hört av sig och sagt att dom återkommer när det blir aktuellt och sen så ringde de från ett av ställena idag! Jag ska på intervju på onsdag, det är förvånadesvärt inom hemtjänsten och dessutom natt. Det är toppen, fatta att få jobba några nätter under terminerna :)
Hursomhelst, det kanske blir så att jag stannar här uppe över sommaren eller så åker jag hem och sliter för Partille kommun för 4:e året i rad. Jag vet inte riktigt men det känns liksom tryggt och skönt med att åka hem till något man vet hur det funkar men jag får väl vigda mina vyer. Som sagt så kan ju ett jobb här innebära några fler arbetstillfällen efter sommaren.

Sommar och sol, vi har kort, tajt kjol!

Inga kommentarer: