fredag, februari 26, 2010

Vecka 8

Ja, nu var snart denna veckan över också. Det har varit en helt okej vecka, suttit hemma och varit i skolan och pluggat. Det är väl egentligen det enda jag har gjort, pluggat.
Har kommit igång med träningen igen också och ska ta tag i dieten på söndag är tanken, ska gå på pulver i 2 veckor för att få lite motivering till att vara nyttig och träna lite mer. Jag har gått ner 6-7 kilo sakta men säkert och just därför har jag inte märkt av det så nu vill jag göra något som ger lite resultat.
Det skulle vara skönt att gå ner typ 3 kilo eller något, något att ha som en morot. Allra helst skulle jag vilja gå ner 10 kilo på en gång för att nå min matchvikt men det lär inte hända. Jag är nöjd om jag går tillbaka till min normalvikt som var innan jag träffade Herr J. Den där jädra människan har satt mig i en fatsuit, jävla sambovikt! Ne, men det är väl mitt eget fel. Det är ju som äter och dricker all skit som gör en fet. Har man anlagen som en själv behöver man ju inte göra det värre och nu ska jag sluta med det!

Normala matvanor och fortsatt träning är ledorden!

Inga kommentarer: