söndag, februari 07, 2010

Zombisuckers = Lordi?

Alltså jag tror fan jag såg Sveriges sämsta band någonsin i går. Zombiesuckers spelade nere på Svea Skeppet och det var verkligen asdåligt, jag trodde inte riktigt på Herr J när han sa att de var dåliga eftersom han hade vart full när han såg dom men nu när jag sett dom själv. Herregud säger jag bara! Usch, usch, usch.

Men det stoppade absolut inte kvällen från att bli en riktigt bra en, det är bara att inse att jag och Låvis är ett dreamteam! Vi gör oss bäst tillsammans, eller något åt det hållet i alla fall.
Dagen började med ett pass på Friskis med "Malin" som ledare, jag tror aldrig jag sett en kvinna vara så lik Malin någonsin. Det var läskigt! Men nu vet vi alla fall hur Malins framtid ser ut :)
Sen hasade vi runt på stan en stund och jag fick äntligen köpt ett nytt nagellack. Sen efter det så var det hem och chilla innan Låvis kom över för tacos och drinkar. Det är gott med drinkar och Cosmopolitan är freakish lättdrucket. Det är inte nådigt, det gick säkert ner runt 10 st innan vi gick över Moscow Mule - friskt inslag :)

Sen var det dags för Svea som vanligt och därnere såg vi som sagt Zombiesucker, folk med allt för hög promillehalt i blodet, drama och fula kläder. Allt som en bra kväll ska innehålla alltså. Och till skillnad mot förra helgen när vi gick fram och tillbaka i evigheter i -20 så var det behagligt ute igår så vi gick både dit och hem.
När jag kom hem så ringde jag Herr J som hade sin hatade provocera-alla-fylla. Vilket slutade med att jag blev förbannad och att jag åt resterna av tacosen så jävla argt som man kan äta tacosrester. Och bara för det gick jag på dippen och de sista tortillachipsen också. Jag menar - det är väl typ det värsta straffet någonsin att vara ihop med en fettklump. Argt ätande och äta för att straffa någon annan är typ det bästa man kan göra.

Idag är min mage i uppror och jag lyssnar på Snook, Ken Ring, Ifinite Mass och annat bra för att det är skönt.

P.S. så bjuder Låvis på Snickerskakor här på Eknäsgatan 39 kl 14.30-16.00. Först till kvarn. D.S.

1 kommentar:

Fia sa...

De kallar sig Zombiesuckers*, om det nu var på Svea Skeppet du var på? Du kanske befann dig någon annanstans och såg bandet Zombisuckers... Eller var det Zombiesucker de hette?