tisdag, maj 12, 2009

Fisdöd

Det är fan illa ställt med vädret i magen för tillfället. De där jädra bruna bönorna är inte nådiga men åhh så goda!

Jag hatar mina föräldrars telefon för tillfället, för 3:e dagen i rad så funker fanskapet inte. JAG BEHÖVER PRATA MED DEM! Jag har inga pengar på mobilen heller så det går inte att ringa dom på mobilerna.

Fick även reda på HEL omtentan idag och klarade den. Det är jävligt skönt att iaf den är borta, nu är det bara att ställa in sig på att omvårdnadstentan gick åt helvete.

Skulle hämtat ut det där plastkortet idag men Herr J sabbade det som vanligt bara för att han suger pung. Han börjar störa skiten ur mig med sitt jävla segande framför datorn! Hur jävla lång tid kan det ta egentligen? Han kollar typ bråkis, sin mail, pf-forum och ultraskanalen men ändå tar det MINST 2 timmar. Och det är fan inte att han läser långsamt för han läser dubbelt så snabbt som mig. Jag fattar inte det här.

Nu ska jag kolla H&Ms hemsida och sukta efter kläder, livet är mycket roligare så.

Inga kommentarer: