tisdag, maj 19, 2009

Jag bara ÄLSKAR Helgon

Helgons sexforum är nog bland det bästa jag vet! Det är den bästa sysselsättningen/tristessräddaren ever.

Idag så kollade jag sex bloopers och här kommer smakprov:

"En annan gång med samma tjej knackar det på dörren. Vi frågar vad det är om, en röst svarar bara ”RASTA!” och öppnar dörren. Vi hade ett täcke över oss, men det var ju uppenbart vad vi sysslade med. Hur som helst knallar hennes farsa in och har hängt massa korvar över huvudet som dreads. Sen gick han ut."

"fast en gång på en fest så var det två där som satte igång rejält inne på toan, jag råkade gå in på dem men istället för att smyga ut så knackade jag killen på axeln och bad om en highfive"

"Jag och min dåvarande pojkvän ligger och myser helt oskyldigt med bar överkropp ;) Min storebrossa kommer in, kollar på oss några sekunder, konstaterar att min bh ligger i en hög på golvet, och går ut och smäller igen dörren. Efter kanske två min är han tillbaka med sin radio, och sätter på magnus uggla - nu har pappa laddat bössan, han spelar upp hela låten samtidigt som han kollar väldigt menande på min stackars kille. När låten är klar går min bror lugnt ut ur rummet. Min kille piper ett ”jag ska nog gå hem nu...” och drar på sig tröjan å springer iväg x)"

"Jag och mitt ex igen bestämde att jag skulle få prova på analsex för första gången. Efter en stund började han tycka det gå väldigt smidigt så han tänkte kolla ifall han hade spräckt röven på mej och se om det börjat blöda. Så han drog ut kuken och särade på mina skinkor för att se om jag blödde då han helt plötsligt fick en oväntad prutt i ansiktet. Jag la mej ner på madrassen och gapflabbade och skämdes utav bara helvete. Där försvann sexlusten kan man ju säga"

"Jag hade sex med min dåvarande kille, vi låg i min säng o hade det hur nice som helst, så får han för sig att han vill gå ner och slicka, så han dyker under täcket och medans jag ligger där och njuter så knackar det på min dörr. och utan att vänta på svar så glider min mamma in, och jag knackar lite fort på min pojkväns huvud så att han skulle haja till, och tro mig det gjorde han. han drar av sig täcket och frågar mig vad det var jag ville? och min mamma blir högröd i fejan och säger att hon bara ville säga att hon var hemma igen.. jag och min kille kunde inte se henne i ögonen på flera dagar efter det haha."

"förut när jag och min pojkvän skulle knulla, jag var våt och allt sånt och så drog han ut kuken som var jävligt hård och skulle stöta in den hårt i mig men råkade missa hålet och träffade min klitta istället och bäckenbenet ligger ju där så ja han fick ganska ont"

Hmm.. Klockan är 15:30 ca på en lördag och mitt under myset kommer lille brorsan och sprakar upp dörren, BOKSTAVLIGEN! Stirrar på oss.. Sedan backar han ut och skriker ”MAMMA! KEVIN SOVER FORTFARANDE!”

Inga kommentarer: