onsdag, maj 06, 2009

Linköpings Universitet

Ni kan suga min feta. Ni är den sämsta organisation i Sveriges avlånga land.

Det finns fan inget ni kan göra rätt, ni gör allt för att få människor att må skit, kugga tentor och i slutändan ta livet av sig. Kanske inte fyskiskt ta livet av sig men åtminstonde psykiskt. Jag kommer fan bli dum i huvet och riktigt jävla skadad av att gå den här utbildningen.

Jag HATAR LiU! DÖD DÖD DÖD!

Gång på gång på gång så planerar ni eller snarare inte planerar så att utgångspunkten för studenterna ska vara så dåliga som möjligt. Visst jag har mig själv att skylla och visst det är mitt ansvar bla bla bla om allt som det innebär att plugga på ett universitet men hur kan man ge en student resultatet på en omtenta dagen innan man ska göra en annan tenta?
Snacka om dåliga förutsättningar, jag kan inte prata för alla andra men för mig själv så mår jag inte speciellt bra efter ha misslyckat på en tenta. Hur bra är det då när självförtroendet, motivationen och orken är i botten gå för att göra en ny tenta?

BAJS HELVETE! Jag vill ha tillbaka mitt liv, min ork, min livsglädje och mitt humör.

1 kommentar:

Malin sa...

Dom ær horor!

Men se på slutet, vad du kommer få ut av det och drick en massa alkohol på fritiden så ordnar det sig!

Kram/ Malin (Oslo)