torsdag, maj 07, 2009

Idag

kan bara hela världen gå och hänga sig. Jag kickar ass så det är bäst att se upp.

Har äntligen fått nervösiteten under styr och lyckas ta mitt förbannade körkort. JAG HAR KÖRKORT! Det satt fan mig långt inne och det har varit dyrt, jobbigt och riktigt jävla sugit faktiskt. Men nu har jag det där lilla beviset och får som alla andra trevliga svenssons köra bil utan skylt och utan mamma och pappa.
Jävligt skönt för det var nu eller aldrig, klarade ju teoriprovet så det var bara giltigt t.o.m. 13 maj men det är ju skitsamma för jag klarade det idag och slapp alla andra extrautgifter som skulle ha blivit annars. WOHO!

Nu kan jag fan med gott jävla samvete gå och köpa den där kjolen på Indiska, det är jag fan värd. Sen ska jag snylta till mig en kalasfylla i morgon! Eller aa, Herr J köpte ju en flaska tequila när han var iväg så det kanske inte behövs snyltas.

I'm the queen of the world! Eller aa, jag kan ju önska. Nu är det bara den där bajstentan kvar imorgon att klara men det känns som en finished deal. Iaf just nu, men vi får väl se hur det går.

Har fått mitt sommarschema också och det verkar helt okej, chefen har missat typ 4 veckor jag kan jobba men bästa Eva:n i världen fixar det. We all love Eva, det är nästan så att jag önska att hon var min mamma. Trots att min mamma är den bästa mamman i världen. Hon är bästa mamman i världen åt ganska många som inte är mina biologiska syskon faktiskt. Och med tanke på det så ska jag faktiskt "få ett till syskon" nästa vecka. Mamma och pappa har skaffat fosterbarn som flyttar in nästa helg, det är jävligt tufft faktiskt och jag är såpass nyfiken på han så jag ska hem igen och klämma känna på han. En 12-årig lillebror från ingenstans är det inte alla som får. Jag ska bli bästa storasystern i världen, eller något. Nej men det ska faktiskt bli spännande och jädrigt konstigt på samma gång.


Fan, livet rullar sakta men säkert på utan att man tänker på det. Det är inte så jädra bra att ta en dag i taget för helt plötsligt så är man fan död utan att ha gjort något. Dött och bara levt vardag, en hel livstid av vardag. Nej, det vill jag minsann inte. Här ska det inte tas en dag i taget, här ska det levas i veckor för att sen ebba ut i vardagen mellan varven.

Inga kommentarer: