söndag, maj 03, 2009

The Specials

Herr J kom in på The Specials och jag skulle gissa på att de håller på att spela just nu.
Det skär lite i hjärtat att jag inte hade råd att åka med faktiskt!

Men jag får väl nöja mig med att se The Beat i Blackpool i sommar.

Nu har jag vart ganska så effektiv om jag får säga det själv, jag har lämnat in min uppgift, skrivt ner det jag behöver tills i morgon och suttit framför datorn och inte gjort någon nytta alls.
Jag har iof gjort mat som räcker till en hel familj och saknar min man.
Trots att jag inte tål honom emellanåt så vill jag inte att han ska åka bort mer. Det är ensamt utan honom ju. Men visst, man ska ju sakna varandra också och han kommer ju hem i morgon natt. Jag trivs dock jävligt mycket med att ha sängen för mig själv, kanske ska få han att sova i tältsäng när han kommer hem....

Nu ska jag kolla klart på Never been kissed för att sen nana och upp till skolfanskapet igen i morgon. Jag vill inte mer, det suger pung att plugga.

Inga kommentarer: