måndag, maj 11, 2009

Strösselkjol

Hej, jag är ett gigantiskt barn.

Jag upptäckte en jädrigt trevlig grej när jag stod i kön på Netto. Jag har spillt strössel på kjolen. Allvarligt talat, när fan ska jag lära mig att inte söla ner mig. Hade på mig kjolen i fredags och då var det bara skjortan som blev nerspilld av öl men det är illa nog. Igår var ANDRA gången jag hade på mig kjolen och nu har jag två svarta smälta strösselfläckar på den. Har ingen tvättid förrän den 22:a heller, eller jag kan ju säkert fixa en tid innan det men det känns lite overkill för en kjol, får tvätta för hand i badkaret. Bajsgener som gör att min finmotorik inte alls finns.

Men anyhow, jag lever på hoppet för tillfället. Jag har ca nada kvar att leva för resten av månaden, visst jag har betalat allt jag ska men ändå. Fick ju lägga ca 2000 kr på det där körkortet med resa, uppkörning och tillverkning. Men det ska la gå det med, ska ju inte göra något som kostar pengar ändå. Förhoppningsvis. Jag har blivit lovad en BH av mamma så jag hoppas att jag även kan snylta till mig en ny kjol. Mina börjar bli ganska så urtvättade och det känns som om det är dags för det. Jag kanske till och med ska hitta en ny modell att ha, så jag inte har 14 st likadana.

Hej hopp, gummisnopp

Inga kommentarer: