måndag, maj 18, 2009

Hjärnont

Jag har ont i huvudet och har haft det sen i fredagskväll, det suger ganska så hårt. Det funkar inte med alvedon och jag håller på att dö. Jag vill inte ha mer ont i huvudet!

Hade individuellt samtal med handledaren idag och allt som han sätter betyg på är klart, så nu är det bara tentorna kvar att klara. Det är ganska så skönt faktiskt.

Helgen har varit jävligt skön faktiskt, var hemma hos mamma och pappa eftersom dom fick barn i helgen. En 12-årig kille som är hur söt som helst. Det var kul att få bli lite bortskämd, fixa håret och träffa pojken.

Nu har jag självstudiedagar resten av veckan så det känns jävligt skönt. På lördag är det bröllop och vi får se vad jag vill ha på mig. Just nu känner jag att jag vill gå naken men det kanske inte passar sig...

Inga kommentarer: