onsdag, maj 20, 2009

Jag är trött

Jag vill inte plugga mer! Jag vill inte tänka, jag vill inte vara vaken, jag vill inte vara tjock, jag vill inte vara tjej, jag vill inte prata, jag vill inte kramas, jag vill inte pussas!

Jag vill vara ett bångstyrigt barn som bara slänger sig ner på marken och skriker, jag vill slå alla som jag känner för att slå, jag vill vara 5 år och sitta i mammas famn och ingen kan röra mig.

Jag vill inte mer.

USCH OCH FY OCH BLÄ!

Jag vet att jag typ är PMSkärring deluxe och minidepression är mitt tema för tillfället men livet är fan inte kul. Jag har helt enkelt inte lust, och det är ingen medvind heller.
Jag vill bara vara gammal och gaggig och levt klart mitt liv och bara förbereda mig för döden, är det så himla mycket begärt? Att för någon gångs skull få bara ta det lungt utan att ha minst 124 andra grejer som bara väntar på att bli avklarade, att bara sitta och kolla rätt ut över gräsmattan och att det är helt okej.
Det är det jag vill; bli gammal och bara få vara, bara få sitta still och inte behöva göra något alls. För jag vill inte göra något alls, faktiskt ingenting just nu.

Jag tror jag ska gråta en skvätt...

Inga kommentarer: