lördag, mars 27, 2010

Gräsänka

Nu sitter jag här och håller på att somna. Jag vettefasen vad som har hänt med min energinivå men någonstans har den försvunnit. Har varit konstant trött de senaste två veckorna.

Hursomhelst så åkte Herr J och hans vänner till Hamburg för att kolla på fotboll och kommer inte hem förrän på måndag kväll. Å andra sidan kan det vara ganska så jätteskönt att få vara själv på riktigt.
Jag var en såndär snäll flickvän som jag kan vara ibland så jag åkte upp till Skavsta för att köra hem bilen och när jag var på väg ut från Skavsta så åker jag åt fel håll! Så kom halvvägs till Stockholm innan jag kunde vända! Känns lite sådär om jag ska vara ärlig men å andra sidan får jag köra lite bil eftersom jag aldrig gör det annars så...Övning ger färdighet eller något sånt. Det är inte min bensin jag körde upp så tjihi.
Nu ska jag återgå till Freaky Friday och sen ner och hämta tvätten som jag paniktvättade för att en piké luktade rök efter Corres hemmafest.
Jag har ju också köpt godis som måste ätas upp så det är väl lika bra att hugga in.

Over and out!

Inga kommentarer: