onsdag, mars 03, 2010

Okej...

Ja, nu var iaf MED1 gjord. Det känns helt okej faktiskt men det har det gjort de senaste gångerna så det är väl snarare ett bevis på att det kommer gå åt helvete. Men anyhow det var fint väder i dag och min tredje dag på pulvret. Jag kan ju säga att jag saknar föda, har druckit 13 sånadär påsar och vill ha lite olika smaker i munnen känner jag. Choklad och jordgubb is not enough för mig, men jag har gett mig fan på det här. Det är en påse kvar idag sen är det imorgon och 3 påsar på fredag sen får jag äta. Bara för att Malin och Jonte kommer. Sen är det back till påsarna som gäller.

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra dock. Funderar på att kanske börja trappa ner redan på söndag och äta typ frukost men jag vet inte, kanske ska stå ut. Det blir ju bara 13 dagar totalt, kan ju kanske göra en större skillnad än man tror.
Hursomhave så vill jag att tiden ska gå lite fortare så jag får äta!
Imorgon ska jag läsa Bitterfittan hela dagen och på fredag måste jag dammsuga för att det ska vara besökbart här hos lag CeJa (uttalas See ya, kitchigt jag vet!)!

Inga kommentarer: