måndag, mars 01, 2010

Pulverveckor

Jaha, nu har det börjat!
Jag har börjat dricka pulver så de närmaste typ 2 veckorna kommer jag bara inta flytande föda och förhoppningsvis gör det att jag går ner lite till. Jag är som sagt 7 kilo bort från mitt mål så varje kilo som försvinner under dessa veckorna är bara ett plus!

Jaha ja, jag kan ju säga att jag redan nu är sugen på att äta och det kommer nog bli svårare än jag tror att hålla det här. Men jag håller alla tummar och tår som går, jag har fan bestämt mig att jag ska bli smal tills i sommar. I'm gonna rip beach -10 apart!

2 kommentarer:

Karolina sa...

Ett annat tips om du vill gå ner vikt är LCHF-kost. Det har funkat för mig! Håller på med den och man får äta rätt mycket dessutom :P starkt av dig som orkar med pulver!

Fanta sa...

Jo, fast jag behöver allt eller inget, jag skulle aldrig klarar av att gå ner i vikt och äta vanlig mat, jag skulle gå bananas totalt.