måndag, mars 29, 2010

Kusiner

Igår ringde kusin Debbie som också går ssk, fast i Trollhättan. Det var jädrigt skönt att vädra och bolla lite tankar med henne. Och som du sa min käre kusin så hörs vi för sällan.
Fast å andra sidan så hörs jag för sällan till någon. Dom enda jag hör av mig till regelbundet är mamma och pappa, inte ens bror min hör jag inte av mig till så ofta. Så jag kanske ska öka telefonpratandet med folk....

Idag så vaknade jag och var helt lättad av att jag slipper sova ensam i natt! Det är det absolut värsta med att vara hemma själv, jag får för mig att jag ska bli dödad av en yxman varje natt jag är själv. Jag är inte mörkrädd på något sätt men mitt psyke får för sig att det är ondska utanför dörren som bara väntar på att jag ska somna för att sen komma in och döda/våldta/misshandla/råna mig.
Anyhow, idag så hade jag en arbetsintervju hos PEMA arbetskraft för extrajobb på City Gross. Det var väl inte den bästa intervju jag gjort men övning ger färdighet. Han skulle höra av sig nästa vecka oavsett hur det gick så får vi väl se. Det skulle överraska mig om det blir något, han skulle träffa 12 andra idag. Men jag har ju alltid mitt sommarjobb.
Nu ska jag egentligen läsa massa socialpedagiogik men det gör jag inte. I stället väntar jag på att klockan ska bli 15 så jag kan äta och efter det väntar jag på att klockan ska bli 17 så jag kan gå till friskis och träffa Julia och hennes man för att köra ett corepass efter gårdagens skivstång.
Sen ska jag hem och laga mat till min karl som borde vara hemma ungefär samtidigt som mig. Ska bli skönt att ha han hemma igen, för då slipper jag vara ensam iaf!

Inga kommentarer: