måndag, mars 15, 2010

Loser

Jag har kommit på att jag bloggar ala dagboksskrivande. Det suger ganska hårt eftersom jag själv hatar när folk skriver " först gjorde vi det och satt där en stund för att gå till henne och dricka te för att sen gå hem och kolla på film". Så nu är det slut på det, inga mer vi gjorde det sen det, sen det och sen efter det så gjorde vi det. Alltså jag kommer ju antagligen skriva vad jag gör men inte ala dagboksskrivande. Förhoppningsvis alltså, jag är ju ganska värdelös på att hålla mina ord nu för tiden.

Idag är det igång igen, börja plugga till farmakologitentan 1 april. Det har inte blivit något roligare, intressantare eller spännande alls sen sist gång. Fast i morgon får jag masa mig till skolan och spana i massa böcker, går bara igenom det jag redan har idag. Suck my face liksom.

Tidig lunch är vad jag förtjänar!

Inga kommentarer: