tisdag, mars 30, 2010

Tjoho!

Idag är en bra dag!
Om typ 2 timmar kommer J's föräldrar och hämtar oss för avfärd till Linköping och hans morföräldrar. Det vankas våfflor :D
Sen är det bara att vänta på att klockan slår 19.26 då mor kommer med tåget!!!
Mamma har inte vart här sen jag flyttade hit så det ska bli jädrigt kul att hon kommer upp!
Och hon stannar länge, eller ja relativt iaf. Hon åker hem på söndag.
Inte för jag vet vad vi ska göra men det är kul att hon får komma bort från det där dårhuset emellanåt. Hon behöver en liten minisemester och vart är bättre att ha det än hemma hos sin dotter som är ensam hemma?

Det är mycket att stå i nu om jag ska vara helt ärlig, först är det idag. Sen är det tenta på torsdag (J åker till Berlin och kommer på måndag), sen är det helgen med mamma.
På måndag ska jag vara piffig eftersom det är J's födelsedag och jag måste hitta en present innan dess. Sen är det bara tis-tors sen är det full rulle igen. På fredag är det uppladdning inför Cock Sparrer som gäller och på lördag är det avfärd mot Stockholm för att se dom. Jag antar att söndagen kommer gå i illamåendets tecken.
Sen är det väl lungt fram tills helgen 23-25 då det är tänkt att vi ska ner och fira mamma som fyller år 19 april men vi får se hur det blir med det. IFK möter ju Åtvid den 24, skulle vara kul att se någon match denna säsongen. Alltså, jag har ju ganska många fler chanser men det känns som om det kan vara lite kul, vettefasen än.
Sen är det maj och då händer det inget (vad jag vet än så länge)
Sen är det juni och 11 juni är det dags för Tip the Velvet igen! Efter det är det dags att börja jobba igen. Sen var den sommaren förbi. Ja, livet rullar på som man säger.

(Jag tycker det är jättekul med paranteser och berätta hela mitt liv som om någon skulle vara intresserad.)

Inga kommentarer: